Hapag-Lloyd imenovao prvo od petih novih plovila kapacitete 10.500 TEU “Valparaíso Express”

hlag_press_vessels_valparaiso_express_pm

Hapag-Lloyd je na svečanosti imenovao prvo od petih novih plovila  s kapacitetom 10.500 TEU-a po imenu “Valparaíso Express”. Gospođa Rozío Gonzalez, supruga gospodina Andronico Luksica, predsjednika uprave tvrtke Quiñenco je na ceremoniji u Terminal Pacifico Sur (TPS) u luci Valparaiso, gdje će novi brod imati redovite pozive u budućnosti, krstila brod.

Quiñenco Group je najveći dioničar CSAV, koji je jedan od tri većinskih dioničara Hapag-Lloyd.

Prvi brod u novoj klasi “Valparaíso Express” će djelovati u revidiranom djelu usluge Europa – Južna Amerika (zapadni dio obale), koji upravlja Hapag-Lloyd, i u kojoj će četiri od pet novih zgrada zamijeniti stare Panmax brodove, dok će druge Panmax brodove u rotaciji (SW2) i dva čarterska najma (EW1 i EW2) u istoj trgovini prekinuta.

Na taj način, Hapag-Lloyd počeo je koristiti učinkovitije brodove između sjeverne Europe i Južne Amerike, na zapadnom dijelu obale bez dodatka velikog kapaciteta na tržištu.

“Valparaíso Express” imat će devet tjedana sa sljedeće rotacije luka: Rotterdam, London, Hamburg, Antwerpen, Le Havre, Caucedo, Cartagena, Manzanillo (Panama), Buenaventura Callao, Puerto Angamos, Valparaiso, Callao, Buenaventura, Manzanillo (Panama) Cartagena, Caucedo i Rotterdam.

“Ulazak u klasu brodova Post-Panmax u ovoj trgovini  će moči Hapag-Lloydu, da ostane konkurentan kao jedna od vodećih tvrtki po širenju Panamskog kanala”, rekao je Anthony J. Firmin, izvršni direktor Hapag-Lloyd. “

Drugi brod iz serije bio je određen u travnju 2015., a danas je dostavljen Hapag-Lloyd u brodogradilištu Hyundai Samho Heavy Industries u Južnoj Koreji. Preostale tri broda će biti isporučena do travnja iduće godine.

Pet novih plovila odredit će se po najvišim ekološkim standardima i posebno nisku potrošnju goriva i zahvaljujući smanjiti emisije uz inovativnu tehnologiju na brodu. Svih pet brodova će jedriti pod njemačkom zastavom i su razvrstani prema DNVGL. Duge su 333 metara i široke 48 metara i imaju maksimalni kapacitet od 123.500 tona s gazom od 14 metara. Kapacitet je 10.593 TEU, uključujući i 2.100 rashladnih kontejnera.

Izvor i foto : Hapag – Lloyd

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s