Wärtsilä pokreće prvo UK plovilo na dvojno gorivo

3ae63acfc731d0e723d74cd9bf5c522f

Prvo UK domaće novoizgrađeno plovilo na dvojno gorivo , će imati integrirane Wärtsilä hardverske pakete. Wärtsilä će također biti zadužena za inženjering i usluge na lokaciji. Ide  za dva 102 metara duga ro-ro putnička broda, koja su izgrađena za Caledonian Maritime Assets Ltd (CMAL), sa sjedištem u Port Glasgow, Škotska. Ugovor s Wärtsilä zabilježen je u prosincu 2015. godine.

Osim toga, to će biti prvi brod na dvojno gorivo za CMAL te će biti prvi brod s “dual-fuel” koji će biti izgrađen u Velikoj Britaniji. Te će izgraditi u Ferguson Marine Engineering Ltd. Brodogradilište se nalazi na rijeci Clyde u Glasgowu.

“Ovaj projekt naglašava činjenicu da je tehnološko napredna poslovna brodogradnja ponovno prisutna  u Škotskoj. Cijenimo doprinos Wärtsilä kao važnog partnera, ne samo u pružanju najnovije tehnologije, dual goriva, ali i uz svoj širok raspon kompetencija za potporu projektu.” kaže Liam Campbell, direktor, Ferguson Marine Engineering Ltd.

“Wärtsilä je ponosna što su odabrani kao glavni dobavljač strojeva za nove trajekte, što predstavlja važnu prekretnicu za pomorski sektor u Velikoj Britaniji. Rješenja Wärtsilä promicao održivost okoliša kroz korištenje najnovije tehnologije propulzije. Uz integraciju različitih sustava u stanju smo optimizirali operativne učinkovitosti, a time smanjimo potrošnju goriva i smanjimo utjecaj na okoliš plovila “, kaže Aaron Bresnahan, potpredsjednik prodaje, Wärtsilä Marine Solution.

Osim podrške na licu mjesta usluge, Wärtsilä će za svaki od dva plovila isporučiti dva 6-cilindrična Wärtsilä 34DF glavna motora, koji se mogu koristiti na oba goriva, i LNG ili normalni dizel gorivo. Plus: dva 6-cilindrična Wärtsilä 20DF pomoćna motora, horizontalan izravan mjenjač, linijsko gredo, brtve i ležajevi, krmljen propelerski sustav (CPP), uključujući i Wärtsilä Energopac optimiziran pogon i sustav za manevriranja i sustav za skladištenje i opskrbu Wärtsilä LNGPac.

Plovila će imati funkciju “twin vijaka” i “dual-fuel” mehanički pogonski sklop.

Trajekti su na rasporedu za ulazak u službu u drugoj polovici 2018. Radit će na različitim rutama na zapadnoj obali Škotske.

Izvor : vesselfinder.com

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s