Wärtsilä – fleksibilna goriva također podržava japanski brodski sektor

Za ukupno 16 novih plinskih brodova koje se grade u Japanu, su se  japanski vlasnici odlučili za motore “Wärtsilä dual – fuel” koje se mogu koristiti na ukapljeni prirodni plin (LNG) ili na konvencionalna dizel goriva. Wärtsilä ima velika iskustva i tehnološke mogućnosti za rješenja LNG motora, bili su ključni detalji u dodjeli tih pogodba. Pogodbe bile su smještene u drugoj polovici 2014. i prosincem 2015. godine.

Pogodbe dodijeljene su za sljedeće motore: 20 devet-cilindarskih, 25 šest cilindarskih i 16 osam cilindarskih Wärtsilä 50DF motori na dvojno gorivo. To je ukupno 61 motora koji rade uglavnom na ukapljeni prirodni plin i predstavlja značajno proširenje LNG goriva u Japanu. Prvi Wärtsilä 50DF motori su dostavljeni za japanskog LNG prijevoznika. Prvi od Wärtsilä motora bio je dostavljen krajem prosinca 2015. godine.

“Wärtsilä je uvijek bila na čelu, uz pomoć naše tehnologije za ukapljeni prirodni plin, postali smo vrlo uspješni. Mnoge reference i naša dobro dokazana rješenja dvojnog goriva bila su uspješna, zbog tih ugovora su bile pogodbe potpisane za Wärtsilä. Ponosni i zadovoljni smo da se taj doprinos premakao i u Japanu na području LNG goriva, kaže Lars Anderson, potpredsjednik Wärtsilä Marine Solutions.

Kapacitet opterećenja plina za 16 plovila su između 155.000 i 180.000 kubičnih metara. Brodovi će ploviti uglavnom u pružanju plina iz SAD-a do Japana.

Motor z dvojnim gorivom Wärtsilä 50DF

Jedan od razloga za jaki uspjeh ovog posebnog motora na alternativna goriva je njegov pogon i bolje performanse. Jasne prednosti za okoliš, koje rade na plin, dopuštaju još jedan faktor u uspjehu ove tehnologije. Kada motor radi u načinu “plin” emisije dušikovih oksida (NOx) su najmanje 85 posto niže nego što je navedeno u propisima IMO, emisije CO2 su oko 25 posto manje od konvencionalnog morskog motora na dizelski pogon. Osim toga, sumpor oksida (SOx) i emisije čestica su zanemariva, u iznosu od gotovo nula posto.

Dakle, prihvat plina i ubrizgavanje pilot goriva su elektronsko kontrolirana. Funkcije motora kontrolira napredni sustav automatizacije, što omogućava optimalne uvjete rada koje je treba utvrditi, a su ne ovisni od  uvjetima okoliša i vrsta goriva.

Izvor : vesselfinder.com , foto : Wärtsilä, Verzija 6-cilindrični motora sa dual gorivom Wärtsilä 50DF – Foto: Watrsila

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s