Sener pokrenulo novi dizajn broda LNG Bunkering

Španjolska inženjerijska  i gradbena tvrtka Sener  razvila je svoj vlastiti dizajn broda na ukapljeni prirodni plin (LNG).

Rezultat broda “Ship To Ship (STS) LNG bunkering”  je, da će imati IMO tip C LNG tenkova na ukapljeni prirodni plin za teret  od 4,5 bara na -163 stupnjeva, što smanjuje minimum pare koja se generirana u spremnicima (BOG – Boil Off Generated). BOG sustav upravljanja je integriran u proces stvaranja i prijenosa.

Ovaj sustav za skladištenje omogućava veću fleksibilnost rada, što smanjuje učinak vala u spremniku, rekao je dizajner broda. Dizajniran je za navigaciju, okretnost i rad u nepovoljnim vremenskim uvjetima, uključujući i neograničeno navigacijo.

Brod koristi LNG kao gorivo, sa tip C tenkova na brodu.

Glavni podaci o prototipu su:

Ukupna duljina broda je 114,8 m

Širina broda je 20,4 m

Dubina broda (spremnika) je 8,5 m

Gaz broda je 5,7 m

Brzina je 15 čvora

Kapacitet je 8.000 m3 , a ima 2 tenkova na brodu .

 

Izvor : worldmaritimenews.com, foto : Sener

 

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s