Azijski prijevoznici zatvaraju uslugo Azija – ECSA

Kontejnerski prijevoznici Hyundai Merchant Marine (HMM), Kawasaki Kisen Kaisha, Ltd. (“K” Line), Pacific International Lines Pte. Ltd.(PIL) i Yang Ming namjeravaju zatvoriti svoju ukupnu uslugu Dalekog istoka do istočne obale Južne Amerike (ECSA) usluge NHX u listopadu izvijestio je Dynamar BV javnosti.

Usluga uključuje 12 kontejnerskih brodova, kapaciteta 4.250 – 4.600 TEU, koji je započeo u travnju.

Luke pristajanja su Shanghai, Ningbo, Shekou, Singapore, Rio De Janeiro, Santos, Navegantes, Paranagua, Santos, Rio De Janeiro, Singapore, Hong Kong, Pusan, s kružnim putovanjem koje traje 84 dana.

Prema DynaLiners Daily, Hyundai, će se s jednim brodom pridružiti SEAS servisu u kojem su China Shipping, CMA CGM, Hamburg Süd, Hapag-Lloyd in NYK. “K” Line, Yang Ming i PIL, će ograničiti svoju prisutnost kroz postojeće aranžmane u službi ESA u kojem su COSCON, Evergreen, Hanjin i ZIM.

Razlozi za odluke nisu objavljeni. Nitko od prijevoznika koji su dali informacije na svojim web stranicama nije još odgovorio na e-mail poslano od strane World Maritime News .

Izvor : worldmaritimenews.com

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s