Švedska Concordia Maritime preuzela prvi IMOIIMAX tanker

U kineskom brodogradilištu GSI (Guangzhou Shipbuilding International), Guangzhou. Kapacitet tankera je 50.000 DWT. Opremljen je s 18 tenkova iste veličine. Svaki spremnik ima kapacitet od 3000 m3. Prevozi mogu biti biljna ulja, kemikalija i naftnih derivata. Konstrukcija broda omogućuje potrošnju goriva za 10-20% u usporedbi s drugim plovilima iste veličine. To je bio i jedan od uvjeta iz švedske tvrtke Concordia Maritime. Slika prikazuje brod bez imena. Također, danas se očekuje da će brod biti službeno imenovan, te će biti dio serije od deset sličnih tankera od kojih će biti ​​dvije u vlasništvu Concordia Maritime. Koncept je bio razvijen u suradnji s Stena Teknik i kineskom brodogradilištu GSI, što je Stena Builk naručila deset tankera IMOIIMAX u 2012.godini. Prvi tanker Stena Impression je ove godine bio imenovan u početkom veljače u Singapuru, zadnji od preostalih osam tankera će se staviti u pogon 2017.godini. Sva deset tankera IMOIIMAX će ploviti pod Stena Weco, koji ima oko 50 brodova.

Izvor : worldmaritimenews.com

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s